Träningen och min dag

Hej, idag hade vi dressyrträning för Linn, jag hade såklart Jasmine. Hon var fin och bjöd fram i formen, hon var alltså duktig. Jag tyckte själv det gick super, vi gjorde en rolig övning. Som va både bra för mig och Jasmine;). Det va väldigt varmt ute idag, 25 grader, fast bara 23 när vi tränade, men det är ändå varmt, puh. Imorgon, eller på fredag kommer min mobil, iphone 4, vit. Nicesuprise, och snart kommer gaddies till mig i helgen förmodligen. För att ägaren ville titta henne en gång till i helsingborg så hon var helt okej, innan dom skickade hit henne. Så det ska bli super. Efter jag hade tränat klart så skulle en annan ha Jasmine på en sån knatteklass, så jag lämnade över henne till den tjejen. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att legat ute och solat direkt jag kom hem, och pluggade. Men det blev inte så mycket pluggande, för jag somnade där ute i varmen. Skönt att få vila också, så nu måste jag plugga för vi har prov på fredag, engelska. -.- Inte okej, nu att ha så mycket prov och läxa när det inte är så mycket kvar till sommarlovet.. haha. Min åsikt ;). Nu ska jag plugga. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0