Mina djur

Jag har fått en önskning om att lägga ut lite bilder på mina djur, här kommer lite gamla och nya bilder, eller ja, alla är nya bilder förutom bilderna på Gaddies, hon har ju inte kommit än så har inte kunnat ta några nya bilder, ni får stå ut med dom här så länge! :)
Maddox, vår "LILLA" rotweiler, han är världens snällaste hund.
Tindra, min lilla lurvboll, en shitchu, eller hur det stavas, min EGEN hund.
Världens bästa är hon!
En av mina katter, världens sötaste är hon. Egen uppväxt hos oss!
Tingeling, heter hon.
Och sen denna lilla skönhet, hon kom till oss när hon var bebis
hit springandes på vår gård, och har varit här hos oss sen dess,
och är  numera min katt, hon har kattbebisar i magen, och är tjock som bara den!
Daisy heter hon.
Och här är då Rylonkus ( Prince som vi kallar honom) min mammas
frieser häst, han är en riktig skönhet han. Han är som en hund till oss,
gör precis vad vi ber honom om. Världens finaste&bästa HÄST!
Och här är då en gammal bild på Gaddies, min ponny då alltså.
Gaddies Angel heter hon, men jag kallar bara henne gaddies.
Hon kommer till mig i slutet på helgen, och hon är verkligen en
super ponny!
- Jag har en katt till, en som liknar tingeling, fast är dubbelt så större, men har samma färg.
Han heter Gossen, han är pappa till tingeling, därför dom är så lika.
Men har tyvärr ingen bild på honom, men ska fixa det så snabbt som möjligt.
Ni får ha det så bra, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0